Nieuw staat.
– Op functioneren getest en test gereden, rijdt en schakelt goed.
Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
Geen producten in u winkelwagen.
Keer terug naar de winkelGeen producten in u winkelwagen.
Keer terug naar de winkel€249.50
1 op voorraad
Artikelnummer: | 36629 |
Versie: | – |
Bedrijfsnummer: | 186 007-08 |
Spoorwegmaatschappij: | NS |
Era: | VI |
Koppelingtype: | Kort koppeling |
Lengte: | 21,7 cm |
Productiejaar: | 2016 |
Verpakking: | Ja - Origineel |
Besturing: | MFX digitaal wisselstroom - AC |
Digitaal adres: | 24 |
Staat Locomotief: |
Nieuw staat.
– Op functioneren getest en test gereden, rijdt en schakelt goed.
Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
Voorbeeld:
Elektrische locomotief serie E 186 van de Nederlandse Spoorwegen (NS). Zoals momenteel in gebruik.
Model:
Met digitale mfx-decoder en uitgebreide geluidsfuncties. Speciale motor, centraal ingebouwd. 4 via cardan aangedreven assen. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein en twee rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontseinen aan loczijde 2 en 1 elk afzonderlijk digitaal uitschakelbaar. Wanneer het frontsein aan beide zijden van de loc is uitgeschakeld, is aan weerszijden de dubbele A-verlichting ingeschakeld. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode lichtdiodes (LED’s). 4 mechanisch werkende dakstroomafnemers. Lengte over de buffers 21,7 cm.
Highlights:
– Loc met nieuw bedrijfsnummer.
– Met mfx-decoder en uitgebreide licht- en geluidsfuncties.
– Loc met metalen behuizing.
Geluidfuncties:
– Bedrijfsgeluiden
– Buffer aan buffer
– Signaalhoorn
– Piepende remmen aan/uit
– Rangeerfluit
– Aankoppelen
– Afkoppelen
– Perslucht afblazen
– Ventilator
– Conducteurfluit
– Raillassen
Grootbedrijf:
De 160 km/u snelle TRAXX-lopers van de serie (E) 186 hebben bij de Nederlandse Spoorwegen (NS) niet alleen het hogesnelheidstraject veroverd, maar zijn ook te vinden in de hogere sneltreindienst. Voor het verkeer op het Nederlandse hogesnelheidstraject HSL-Zuid waren eigenlijk de HVG-treinen V250 van AnsaldoBreda voorzien. In plaats daarvan moesten echter gehuurde, voor 160 km/u ontworpen E 186 inspringen, die vanaf september 2009 op het traject Amsterdam – Schiphol – Rotterdam – Breda volgens het dienstrooster werden ingezet. Na het succesverhaal voorzien huidige dienstroosters dat alle ICRm-treinen met PRIO-wagens in sandwichtractie (een locomotief aan elk uiteinde van de trein) met de E 186 worden gereden. Hiertoe heeft de NS momenteel 20 gehuurde E 186’s en ongeveer 30 exemplaren van de nieuw bestelde E 186 001-045 ter beschikking.
Behuizing van metaal.
Mehrsystem-Elektolokomotive.
Achsfolge Bo” Bo”. Schwarzes Gussfahrgestell, zwei schwarze angetriebene Drehgestelle. Melonengelbes Gussgehäuse, blaue Längsseiten, eingesetzte Fenster, angesetzte Griffstangen, Stirnseiten mit Trittflächen und angesetzten Haltegriffe, graues Dach, schwarze Signalhörner, mehrfarbige Isolatoren und Dachleitungen, Führerstandseinrichtung. Führerstandskennzeichnung “1” und “2”, weiße NS-Embleme. Mfx-Decoder. LED-Dreilicht-Spitzensignal und 2 rote Schlusslichter, Lichtwechsel weiß/rot bei Fahrtrichtungsänderung. Weitere Digitalfunktionen: Ankuppelgeräusch, Betriebsgeräusch 1, Betriebsgeräusch 2, Bremsenquietschen aus, Dampf/Druckluft ablassen, Direktsteuerung, E-Lok-Fahrgeräusch, Lüfter, Rangierpfiff, Schaffnerpfiff, Schienenstoß, Signalhorn, Spitzensignal, Spitzensignal Lokseite 1, Spitzensignal Lokseite 2.
Länge 21,7 cm.
Kupplungen Typ 12.
4 Stromabnehmer Typ 19 B. Stromabnehmer mechanisch voll funktionsfähig jedoch ohne elektrische Funktion.
Betriebs-Nr.: 186 007-8, schwarze Aufschriften.