Nieuw staat
Op functioneren getest en test gereden, rijd en schakelt goed.
Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
€480.00
1 op voorraad
Artikelnummer: | 37791 |
Versie: | – |
Bedrijfsnummer: | 4331 (TGV 43319) |
Spoorwegmaatschappij: | Belgie |
Era: | VI |
Koppelingtype: | – |
Lengte: | 101,0 cm |
Productiejaar: | 2011 - |
Verpakking: | Ja - Origineel |
Besturing: | MFX Digitaal - wisselstroom |
Digitaal adres: | 77 |
Staat Locomotief: |
Nieuw staat
Op functioneren getest en test gereden, rijd en schakelt goed.
Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
Voorbeeld:
Hogesnelheidstrein THALYS PBKA van Thalys International, Brussel, in de meerstroomuitvoering voor het verkeer tussen Parijs, Brussel, Keulen en Amsterdam. 2 motortreinen (TK1 en TK2), 1 overgangsrijtuig (R1) 1e/2e klas, 1 overgangsrijtuig (R8) 2e klas. Nieuwste kleurstelling. Actuele bedrijfstoestand 2010.
Model:
4-delige basiswagengroep. Beide motortreinen (TK1 en TK2) gemotoriseerd. Met Digital-decoder mfx en uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving in beide motortreinen, centraal ingebouwd. Telkens 4 assen over cardan aangedreven. Antislipbanden. Standaard ingebouwde interieurverlichting. Driepuntsfrontsein wisselt met de rijrichting, 2 rode sluitseinen en interieurverlichting traditioneel in bedrijf, digitaal schakelbaar. Derde frontsein voor Franse lichtwisseling afzonderlijk digitaal uitschakelbaar. Verlichting met onderhoudsarme warmwitte LED s. Afzonderlijk gemonteerde handrails van metaal. Ingezette ruitenwissers. Cabines in de motortreinen met interieur. Motortreinstellen en overgangsrijtuigen zijn in paren vast aan elkaar gekoppeld, met speciale kortkoppelingen en schaargeleiding. Extra schaargeleiding in het Jakobs-draaistel. Stroomvoorziening afhankelijk van de rijrichting via de voorste motortrein. Interieurverlichting wordt van stroom voorzien via de doorlopende elektrische verbinding van de hele trein. Elke motortrein heeft 2 eenarmige stroomafnemers in SNCF-uitvoering. Pantografen zijn alleen mechanisch, niet elektrisch, functioneel. Schaalgetrouw model, daarom berijdbare railbogen vanaf minimumradius 360 bij vrij doorlaatprofiel.
Lengte van de 4-delige basiswagengroep 101 cm.
Geluidfuncties:
– Bedrijfsgeluiden
– Signaalhoorn
– Piepende remmen aan/uit
– Deuren sluiten
– Rangeerfluit
– Conducteurfluit
– Stationsomroep: frans
– Stationsomroep: vlaamse
– Stationsomroep: duits
– Stationsomroep: engels
Highlights:
– Schaalgetrouwe weergave 1 : 87.
– Standaard ingebouwde interieurverlichting.
– Uitgebreide geluidsfuncties.
– Verlichting met warmwitte LED’s.
– Nieuwste kleurstelling.
– Beide motortreinen gemotoriseerd.
Geen
Hochgeschwindigkeitszug “THALYS PBKA”.
2 x Triebkopf
1 x Übergangswagen 1. und 2. Klasse
1 x Übergangswagen 2. Klasse.
Gesamtlänge 101,0 cm.
Triebkopf 1.
Achsfolge Bo’ Bo’. Zwei graue Fahrwerke aus Kunststoff, graues Kunststoff-Untergestell. Braunrot/perlgrauer Wagenkasten aus Kunststoff, dunkelgraue Lüftergitter, braunrotes/graues Dach, eingesetzte Fenster, Führerstandseinrichtung, angesetzte Griffstangen, Gummiwulstübergang. Betriebs-Nr.: 4331 (TGV 43319), weiße Aufschriften, silberfarbene Schriftzüge “THALYS” und Thalys-Emblemen. Mfx-Decoder. Dreilicht-Spitzensignal beidseitig, Lichtwechsel weiß/rot mit Fahrtrichtungsänderung. Weitere Funktionen digital schaltbar.
Triebkopf mit Mittelwagen fest gekuppelt.
2 Stromabnehmer.
Mittelwagen.
Ein graues Drehgestell aus Kunststoff, mit mechanisch/elektrischer Steck-Verbindung zum Anschluss an ein Jakobs-Drehgestell, graues Kunststoff-Untergestell, weiße Aufschriften. Perlgraue/braunroter Wagenkasten aus Kunststoff, graues Dach, braunroter Dachaufbau, eingesetzte Fenster, Inneneinrichtung, Gummiwulstübergang, Innenbeleuchtung. Wagen-Nr.: TGVR 43318, weiße Aufschriften, braunrote Thalys-Embleme.
Mittelwagen mit Triebkopf fest gekuppelt.
Mittelwagen.
Ein graues Drehgestell und ein graues Jakobs-Drehgestell aus Kunststoff – für weitere Zwischenwagen mit einer mechanisch/elektrischen Steck-Verbindung, graues Kunststoff-Untergestell, weiße Aufschriften. Perlgraue/braunroter Wagenkasten aus Kunststoff, graues Dach, braunroter Dachaufbau, eingesetzte Fenster, Inneneinrichtung, Gummiwulstübergang, Innenbeleuchtung. Wagen-Nr.: TGVR 43311, weiße Aufschriften, Klassenkennzeichnung “1”, braunrote Thalys-Embleme.
Mittelwagen mit Triebkopf fest gekuppelt.
Triebkopf 2.
Achsfolge Bo’ Bo’. Zwei graue Fahrwerke aus Kunststoff, graues Kunststoff-Untergestell. Braunrot/perlgrauer Wagenkasten aus Kunststoff, dunkelgraue Lüftergitter, braunrotes/graues Dach, eingesetzte Fenster, Führerstandseinrichtung, angesetzte Griffstangen, Gummiwulstübergang. Betriebs-Nr.: 4331 (TGV 43310), weiße Aufschriften, silberfarbene Schriftzüge “THALYS” und Thalys-Emblemen. Mfx-Decoder. Dreilicht-Spitzensignal beidseitig, Lichtwechsel weiß/rot mit Fahrtrichtungsänderung. Weitere Funktionen digital schaltbar.
Triebkopf mit Mittelwagen fest gekuppelt.
2 Stromabnehmer.